dinsdag 8 november 2011

Natuur/ cultuur

Natuur/ cultuur

Wanneer ik dit Google zie ik enkel verre oorden, waar de natuur de cultuur is geworden. Of ik zie kunst in de natuur. Dit is niet wat ik bedoel. Ik zoek een beeld uit het dagelijks leven, dat de vermenging van cultuur met natuur laat zien. Of de vermenging van natuur met cultuur. Het hoeft niet groots te zijn. Soms zit het in hele kleine gebaren of details.

We hebben vorige week gesproken over het invulflitsen. Probeer deze techniek eigen te worden door deze te gebruiken in de nieuwe opdracht. Misschien kom je erachter dat je niet moet inflitsen, doe het dan niet. Overtuig ons met je beeld dat dit niet nodig is.

Succes!


5 opmerkingen:

  1. Mijn plan was om naar de beeldentuin in Antwerpen te gaan, maar ik begrijp dat "kunst in de natuur" niet de bedoeling is. Dus zal ik wat anders moeten zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alleen de mogelijkheid om dashboard of afmelden aan te klikken.
    Ik kan niets plaatsen.
    WIE WEL?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan helaas ook niets plaatsen. Ik vrees dat we de accountgegevens van Eefje nodig hebben om te plaatsen. Ik ga nog effe zoeken. Het tweede gordijn flitsen is overigens gelukt. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, ik kan blijkbaar niet onder mijn eigen naam een reactie plaatsen.
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen